Koh samai en de allerlaatste bestemming BANGKOK

27 februari 2018 - Koh Samui, Thailand

Dag 19
Mijn boot gaat 10:00 uur. Ik ga naar Koh Sumai. Hier hebben we afgesproken met een groep om samen een paar dagen te vertoeven. Gezellig!

Eenmaal aangekonen had ik een eigen soort capsule die je af kan sluiten. Dit is wel even fijn i.p.v. al die gedeelde kamers. Eindelijk. het groepje is weer op een paar na herenigd. We hebben gezellig met ze alle een hap gegeten en natuurlijk ook een biertje aangetikt.

Dag 20
Vandaag begon de dag met een stortbui. Daarom heb ik besloten om een flinke powernap te nemen voor vanavond! Dat was mijn middag.

In de avond zijn we naar een streetfood markt geweest. Ging er best in allemaal. Hierna zijn we naar ARK bar geweest. Dit is eigenlijk de plek waar alle jongelui naartoe gaat voor een flink strandfeest. Hier waren ze flink met vuurshows bezig. Dit zorgde voor een leuke sfeer. Een uur of 1 ben ik naar het hostel gegaan. Lekker via het strand naar huis lopen.

Dag 21
Mijn travelfriends gaan naar een ander eiland. Altijd jammer om afscheid te nemen maar iedereen is er tenslotte alleen gekomen on te doen wat je echt zelf wilt. Ik heb het strand aangetikt en ook alvast mijn hostel geboekt voor in Bangkok waar ik weer terugvlieg naar huis.

In de middag heb ik gelijk nieuwe mensen leren kennen. Hierna hebben we samen gegeten en zijn we in de avond nog naar een beachparty gegaan. Het bier vloeide  rijkelijk en wederom weel nier verveeld.

Dag 22
Mijn laatste dag op het eiland. Hup dat strand op, bakken en de laatste eilandbiertjes aantikken. Na mijn vakantie even een paar dagen geen bier drinken denk. Zal de beste jongen goed doen.

In de avond lekker wat gegeten en Feyenoord gekeken(was weer niet om aan te gluren). Vroeg naar bed gegaan. Morgen ga ik weer terug naar Bangkok. Ik wil nog niet weg hier!

Dag 23 en 24
6:15 stond Stephan alweer naast zijn bedje. Dat is een poos geleden dat het zo vroeg was. Ik heb een boot en bus geregeld die er 12 uur over gaat doen om mij naar mijn laatste bestemming brengt. BANGKOK. Deze dag heb ik op chips, oreo en water geleeft!.
In de avond nog sociaal gedaan met wat volk. De oogjes vielen rustig dicht dus lekker naar bed gegaan.

Mijn reis zit erop. 3.5 week tot de max genoten, veel nieuwe vriendschappen gemaakt, goed gegeten en vooral veel gelachen met elkaar.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade