JUNGLETOUR IN KHAO SOK

18 februari 2018 - Khao Sok, Thailand

Dag 12
We moesten om 6 uur opstaan voor de vlucht naar het nationale park vlakbij de eilanden. Khao Sok natianol park wel te verstaan. Hier zeggen wij gedag tegen onze moeder van de groep LY en ga ik samen verder met Sjaak.

Wij verblijven in een hut in de jungle bij het national park. Dit is het grootste nationale park van Thailand. Wij hebben gelijk een tour geboekt voor de komende 2 dagen. we gaan het park verkennen met een groep en gaan Hiken door caves en de jungle. Tof! Eerst eindelijk en een normaal bed slapen. Door het verloren potje Rock, paper, sisser met Sjaak moest ik in het kleine bed maffen. Had er vrede mee.

Dag 13 en 14
De tocht begon goed. Zonnetje op me knar en goed gezelschap. We reden naar het park en pakte een boot. Dit is denk 1 van de mooiste dingen wat ik ooit heb gezien. 100en eilandjes met jungle en rust. Dit hadden we nodig na de drukke dagen.

We verbleven in kleine bamboe hutjes aan het meer. Prachtig. Hier hebben we een lunch gehad voordat we naar een viewpoit gingen lopen. Na een uur lopen en verschillende keren op kont gevallen te zijn hebben we een prachtig uitzicht te pakken.

Hierna hebben we een diner gehad bij de hutjes en hebben we nog lekker gechillt met(je raadt het al... een koude kletsert).

In de ochtend zijn we om 6 uur opgestaan met een groepje. Onze vriend de zon komt op. Wij zijn de kano in gedoken en hebben een prachtige zonsopgang bewondert   Op naar de caves!

Een cave is een groot wat tot de natuur gevormd is. Wat was dit cool! Wij hebben een uur in een cave gelopen door het water heen. We zaten tot onze schouders in het water en liepen door de smalste watervallen in de cave. Hier zagen we veel vleermuizen hangen. Hierna nog een lekkere lunch gehad. Het was een mooie ambiance. De tour zat er op. Genieten geblazen.

In de avond hebben Sjaak en ik besloten weer samen morgen naar de volgende bestemming te gaan. Koh Tao maak me gek!!!!!!

Dag 15
Met schone sokken verlaten we Khao sok. Het strand roept me! Hup die minivan in! 7 uurtjes karren en met de speed boat. Het leven is zwaar hier!