Koh Tao

22 februari 2018 - Koh Tao, Thailand

Dag 15
Met schone sokken verlaten we Koh sok. Het strand roept me! Hup die minivan in! 7 uurtjes karren en met de speed boat. Het leven is zwaar hier!
Koh tao maak je borst maar nat!

Dag 16
Brommert gehuurd en samen met iemand wat viewpoints bezocht. De uitzichten jokken er niet om. Adembenemend. Hierna als een plank op het strand gelegen tot we werden aangesproken voor een pub crawl. Dit was een tocht naar kroegen en een ladyboy show met een mannetje of 150. DOEN!

Me travvelbuddy kwam op het goede idee om na wat pils dat ik zijn haar mocht scheren.
De beste jongen was niet helemaal te spreken over mijn kunsten. Dat wordt geen carrièreswitch.

De tocht begon goed. met een bucket achter de holle kiezen vlotte het aardig. Ik heb het einde van de tocht niet gehaald. De buckets werden me fataal en ben naar mijn nest gegaan. top dag weer.

Dag 17
Soms heb he wel eens scherpe momentjes. Uitslapen is geen optie in dit land. Uitbrakken op het strand dus. Het is hier zo chill dat we 2 nachten extra blijven op koh tao. Alles is makkelijk te boeken en te regelen in dit land. We leven echt van dag tot dag en van biertje tot biertje.

In de avond hebben we sushi gegeten met wat kamergenoten. Mensen denken weleens waarom ga je alleen op reis. Als je het eenmaal heb meegemaakt begrijp je wel waarom. Tijdens mijn reis heb ik zoveel mensen ontnoet. Iedereen staat open voor elkaar en het is niet gek als je zomaar even ergens bij gaat zitten. Alleen maar gezelligheid. Je kan gewoon bijna niet alleen zijn.

dag 18
Na 18 dagen moest ik eraan geloven. Je smeert je hier helemaal suf met zonnebrand maar de verbranding sloeg binnen. Huppakee onder die palmboom bij het strand. Ik besloot om een maïskolf te bestellen. Toen deze op was kwamen er kippen het strand op. haha. Deze hebben de kolf verder opgegeten. Goed verhaal, lekker short.

In de avond hebben we met het groepje wat we hebben leren kennen een flinke schnitzel naar binnen gewerkt. Wat zaten we allemaal te smikkelen. man, man, man.

Dag 19
Mijn boot gaat 10:00 uur. Ik ga naar Koh Sumai. Hier hebben we afgesproken met een groep om samen een paar dagen te vertoeven. Gezellig! Het strand werd weer aangetikt. LIGGEN , GEEN VIN VERROEREN EN BIER!

1. Michel Bregman:
    23 februari 2018
    Weer een prachtig verhaal Kees Kontvlees. Neem er nog eentje!