PAI( Stephan de Hippie)

13 februari 2018

Dag 6
Op naar Pai! Pai is een hippie dorp wat 130 km vanaf Chang Mai is met een scooter. Het begon al lekker. na 5 minuten werden we aangehouden door de politie. Wij werden afgevoerd bij het politiebureau om daar 5 euro te betalen. Hier gaven ze ons rijbewijs weer terug en mochten we weer rijden voor een paar dagen. Corrupt zooitje hier. Hierna hebben we tussen de bergen gereden. Toen ik mijn scooter ergens had neergezet is werkelijk heel mijn zadel onder gepoept.Sjaak had een lekke band opgelopen. Na dit geregeld te hebben zijn we eindelijk in Pai. wat een sfeertje hier. We sliepen samen in een hutje met nog een groep andere gasten uit Canada die we eerder ontmoet hebben. In de avond zijn we met een groep wezen stappen. een techno party. Hierna me hut in gedoken. Mooi dagje.

Dag 7
Een dag op een scooter door Pai. Wij zijn vandaag bij Pai Canyon geweest. Dit zijn gebergtes en paden wat lijkt op de Grand Canyon. (zie foto). Hierna hebben we een kaartje gehaald voor een feest in de jungle. Dit was vet! Momenteel zijn we met een groep van 8. Het werd een latertje en de Changetjes(bier) ging er goed in.

Dag 8 en 9
Een dag in het zwembad met een graad of 30. Dit was de samenvatting van dag 8.

Dag 9 begon wat avontuurlijker. De scooter werd weer goed gebruikt. Wij zijn naar een waterval gereden. Er kwam amper een druppel uit de waterval omdat het nog geen regenseizoen is geweest. Hierna hebben we een Cave bezocht. Hier hebben we een goed stuk in gelopen. Ook hebben we hier met bamboo boodjes gedobbert. In de avond sloeg de vermoeidheid toe. Even een rustig avondje. Dag 10 Nondeju wat gaat de tijd hier snel. We genieten hier als een gecko en we realiseren ons dat we behoorlijk lekker aan het gaan zijn hier.(ondanks dat mijn accu leeg is van mijn scooter en ik een nieuwe moet regelen ergens langs de weg). Met 36 graden op het lichaam mochten wij een heerlijke zwembaddag tegemoet gaan.Amen.